Принт-Центр, Оперативна поліграфія

Пошук

Ціни вказані в гривнях, форма оплати будь-яка
 вул. Артема, 26A     вул. Політехнічна, 35
RUS
(044) 486-50-88
(044) 486-55-15
(044) 486-40-66
(044) 277-40-16
(044) 332-41-10
(097) 182-07-07
(050) 712-40-80
(093) 132-48-38

Go to content

Цифровий друк

Цифровий друк

Широкоформатний друк

Широкоформатний друк

Широкоформатне копіювання, сканування

Широкоформатне  копіювання, сканування

Тиражування, офсетний друк

Тиражування, офсетний друк

Післядрукарська обробка

Післядрукарська обробка

Студенту, дипломнику, дисертанту

Студенту, дипломнику, дисертанту

   Якісна поліграфічна продукція - це візитна картка фірми. Вона може носити як інформаційний, так і рекламний характер. Одним з основних достоїнств рекламної поліграфії є її відносна дешевина і досить велика інформативність, це також відмінне доповнення до рекламних кампаній в основних ЗМІ. Рекламна поліграфічна продукція не викликає в споживача роздратування, тому що рідко перериває звичний хід його життя, не нав'язується, на відміну від інших засобів масової інформації.

Переваги поліграфічної продукції

   Одним з найважливіших достоїнств даного виду реклами є тривалий час взаємодії з потенційним споживачем, тобто Ви можете зберігати потрібну інформацію на листівці або буклеті до того часу, коли вона Вам знадобиться. Наприклад, барвистий зручний кишеньковий календарик або лифлет Ви будете використовувати тривалий період часу. За даними численних маркетингових досліджень установлено, що найбільш ефективно контакт із рекламою безпосередньо перед покупкою товару. Це може забезпечити в першу чергу саме поліграфічна продукція, розташована в місцях продажів (плакати, листівки, воблери, і т.п.). Одним з основних відмінностей поліграфії від інших видів реклами є відсутність конкурентів у цьому ж звертанні.

Увага аудиторії

   Іміджева продукція (перекидні календарі, каталоги, плакати) подаровані споживачеві здатні привернути увагу вторинної аудиторії (партнерів, родичів, знайомих). Коли Ви звертаєтеся до нас із приводу виробництва якісної поліграфічної продукції, перше, що необхідно - правильно визначити задачу, тобто для чого вона буде призначена. Адже для рішення різних задач існують різні рекламно-поліграфічні засоби: від чорно-білих листівок до полноколірних представницьких каталогів. На цьому ж етапі визначається кольоровість зображення, щільність папера (від тонкої для листівок 80-130 г/м кв. до 150-170 г/м кв. для буклетів і 200-300 г/кв.м. для обкладинок каталогів), кількість згинів (фальцювань), необхідність використання лаку, ламінації і т.д. Не забудьте про терміни, усе краще планувати заздалегідь, без поспіху і зайвої суєти. Ми допоможемо Вам визначити оптимальний тираж необхідної поліграфічної продукції для рішення поставлених Вами задач.

Основні види рекламної поліграфічної продукції

   Буклет - як правило, це видрукуваний із двох сторін лист з одним або декількома згинами. Тут надається коротка інформація про продукт, послугу або торговельну марку. Часто являє собою компактний і недорогий варіант корпоративного проспекту, розрахований на масову аудиторію.
   Брошура-каталог дозволяє одержати більш повну інформацію про товари або послуги Вашої фірми, з використанням барвистих фотографій, детального опису продукту і ціни.
   Листівка - один із найдешевших і ефективних рекламних носіїв. Ціль рекламної листівки - донести до споживача інформацію про продукт або послугу, сформувати інтерес і потреба в придбанні товару.

Кишенькові календарі

необхідні протягом усього року, компактні і зручні у використанні. Квартальний календар - це різновид настінних календарів, у яких на робочій поверхні представлена квартальна календарна сітка. Зручність і функціональність квартальний календарів забезпечують їхню стабільну популярність у користувачів, у силу чого на них найчастіше розміщають корпоративну рекламу.

Настінний календар

це важливий елемент формування інтер'єра. Настінні календарі відносяться до розряду престижних представницьких сувенірів, націлені на підтримку позитивного іміджу компанії.

Настільний календар

є не тільки діловим інструментом, але і частиною обстановки робочого столу. Настільний календар знаходиться перед очима людини постійно - тим вірніше запам'ятається розміщена на ньому рекламна інформація.

Плакат

велике рекламне зображення. Розміщаються на щитах, на виставках, у магазинах. Їхня задача - сформувати в споживача визначене відношення до товару, показати його з кращої сторони, спонукати до покупки.




Back to content | Back to main menu