ПОЛІГРАФІЯ, ПОЛІГРАФІЧНІ ПОСЛУГИ, РЕКЛАМНА ПОЛІГРАФІЯ - "Принт центр" (Київ)

вул. Артема, 26A вул. Політехнічна, 35

Ціни вказані в гривнях, форма оплати будь-яка
Поиск
RUS
(044) 486-50-88
(044) 486-55-15
(044) 486-40-66
(044) 277-40-16
(044) 332-41-10
(097) 182-07-07
(050) 712-40-80

Перейти до змісту
  

Цифровий друк

  
Цифровий друк   

Широкоформатний друк

  
Широкоформатний друк   

Широкоформатні копіювання, сканування

  
Широкоформатні копіювання, сканування   

Тиражування, офсетний друк

  
Тиражування, офестная друк   

Післядрукарськ обробка

  
Післядрукарськ обробка   

Студенту, дипломникові, дісcертанту

  
Студенту, дипломникові, дисертанту   

Друк плакатів київ і візитки київ. Поліграфія високої якості - це візитна картка фірми. Рекламна поліграфія має цілий ряд переваг, таких як помірна вартість і значна інформативність. Поліграфія вдало доповнює маркетингове просування через засоби масової інформації. Рекламна поліграфія в цілому менш агресивна в порівнянні з іншими видами реклами, не тисне на споживача, і тому не викликає у нього реакцію відторгнення.

Переваги поліграфічної продукції:

  • тривалість впливу на споживача. Друк плакатів київ і візитки київ. Він може зберігати рекламний носій до того моменту, коли йому знадобиться інформація. Як приклад можна привести кишенькові та настінні календарі, які можуть використовуватися тривалий час.
  • висока ефективність. Маркетологи з'ясували, що найбільш аффектівен контакт з рекламою безпосередньо перед здійсненням покупки товару або послуги. Рекламна поліграфія, яка знаходиться безпосередньо на торгових точках (плакати, листівки, візитки та інша продукція), має саме таку дію.
  • здатність впливати на вторинну аудиторію. Іміджева поліграфія (календарі, плакати, каталоги та ін.) Впливає не тільки на самого споживача, але і на його співробітників, партнерів і знайомих.

Мета та завдання

Якщо вам потрібні поліграфічні послуги, перш за все, необхідно визначитися з головним завданням , яку буде покликана вирішувати поліграфічна продукція. Для вирішення різних завдань існують різні рекламно-поліграфічні засоби, починаючи з простих листівок і закінчуючи кольоровими іміджевими каталогами. Потрібно визначитися зі способом друку. Це може бути чорно-біла або кольоровий друк, цифровий друк, широкоформатний друк та ін. Після визначення основної концепції приймається рішення за такими параметрами як кольоровість, щільність паперу (може бути від 80-130 г / м.кв. Для листівок до 150- 170 для буклетів і 200-300 для обкладинок), кількість згинів, застосування лаку, ламінація і іншим. Наші фахівці не тільки нададуть вам якісні поліграфічні послуги, а й дадуть консультацію щодо розмірів тиражу, найбільш відповідає Вашим цілям і термінів його виготовлення.

Рекламна поліграфія буває наступних видів:

Буклет це надрукований з двох сторін лист, який має один або кілька згинів. Як правило, в буклеті зазначені короткі відомості про рекламований продукт або послугу. Буклет є бюджетним варіантом невеликого за розмірами проспекту компанії, призначеного для широкої аудиторії. Для його виготовлення застосовується монохромна або кольоровий друк. За способом виробництва це може бути офсетний або цифровий друк в залежності від необхідного тиражу.
  
Брошура-каталог представляє товари і послуги більш докладно. Як правило, в ній присутні зображення, докладні описи і ціни рекламованої продукції. Для виготовлення брошур-каталогів в залежності від величини тиражу застосовується ксерокопія, цифровий друк, тиражування на різографі або офсетний друк.
  
Листівка– наиболее бюджетный вариант рекламы, при этом обеспечивающий высокую отдачу. Листовка информирует потребителя о продукции или услугах, усиливая его интерес и формируя необходимость в покупке.
  
Кишенькові календарівикористовуються протягом тривалого часу і мають невеликі розміри. Містять інформацію про фірму або продукт і ненав'язливо нагадують про них протягом всього року.
  
Настінні календаріє різновидом іміджевої продукції, яка сприяє формуванню образу компанії в очах потенційних споживачів. Бувають також квартальні календарі, з нанесеною календарної сіткою за квартал. Такі календарі найбільш зручні для використання в офісах і користуються найбільшим попитом.
  
Настільні календарі мають не тільки практичне призначення, але і є постійними елементами робочого столу. Така їх особливість сприяє високій ефективності реклами, розміщеної на настільних календарях.
  
Плакат являє собою рекламне зображення великих розмірів, яке розташовуються на щитах, в торгових точках і на різних виставках. Плакати формують у споживача певні емоції по відношенню до продукції і спонукають його до придбання. За способом виготовлення може застосовуватися цифровий друк при невеликих розмірах і широкоформатний друк, якщо потрібно велике зображення. Друк плакатів великих розмірів здійснюється за допомогою широкоформатних принтерів.



Назад к содержанию | Назад к главному меню